top of page

Field Rows Group

Public·86 members

(se på nettet) Fyllingen mot Oppsal Tigers 1 på nett 07/10/2023

23. sep. 2023 — Asker Aliens – Oppsal Panthers 74-61 Gimle – Fyllingen 69-67 Centrum Tigers – Bærum 55-87 Med tap hadde Asker vært tre seire bak Oppsal, i ...

Anders Solem (t. ) og Henrik Lange blir et savn for Tromsø kommende sesong. (Foto: Marianne Stenerud) Men det er andre, som kanskje ikke er ferdige med byen Tromsø, men med Tromsø Storm. For første gang på lenge blir det en sesong uten Simen Samuelsen (ga seg før forrige sesong), Henrik Lange og Anders Solem. Det kommer til å merkes både på og utenfor banen, men det betyr samtidig at flere unge aspirerer til flere minutter. Mange kjenner historien hans – tidligere godt dokumentert her. Jeg har besøkt ham i Detroit tre ganger og vet at et besøk i Noerge har stått svært høyt på ønskelisten hans. Da jeg inviterte til Spleis for noen måneder siden, var jeg på ingen måte sikker på om vi ville få respons. Men, giverglede og support fra norske basketballentusiaster og Donald-venner, gjorde det mulig å invitere ham over, og i dag vinket jeg farvel til ham på Gardermoen etter en drøy uke. Derfor er det viktig å formidle en stor takk til alle som kastet seg på Spleisen. De fleste var anonyme, og jeg kan følgelig ikke takke hver enkelt. Uten dere hadde dette vært umulig, og uten dere hadde ikke Donald fått oppleve sin beste uke i livet på 12 år. Den forrige var sannsynligvis da vi slo Tromsø i beste av fem NM-finaler. Auduns stil på benken, Mikkels kroppsbeherskelse og balanse, Kristoffers fandenivoldske jobbing, Milovans basketintelligens. Kanskje blir det tøffere å gå hele veien i år. (Og jeg setter IKKE penger på det). KONGSBERG MINERS «It ain’t over till the fat lady sings», eller før Stein Erik er ferdig på telefonen. Da jeg var på Den Store Trenerhelgen, registrerte jeg stadig vekk Stein Erik med telefonen til øret – langt borte i andre enden av P-plassen. (SE PÅ TV>) Fyllingen mot Oppsal Tigers 1 på tv 2022 7 oktob for 3 timer siden — (SE PÅ TV>) Fyllingen mot Oppsal Tigers 1 på tv 2022 7 oktober 2023 6, Nidaros Jets, 2 ; 7, Oppsal, 2 ; 8, Tromsoe Storm, 2 ; 9, Ammerud, ... Kongsbergs tap for Bærum synes overraskende, men heller ikke Kongsberg har alt og alle på plass – uten Marin Mornar, Aly Hudgins og en forventet import er det tynt i rekkene. Da Oppsal dro til serieåpning i Tromsø, hadde jeg allerede rukket å dømme dem nord og ned, men jeg fikk svar på tiltale; seier i første kamp! Møtet med «nye Nidaros» har vært til å glede seg over. Det er et mer komplett lag, de oser av spilleglede og de har åpenbart mannskap til å fullføre en svært god sesong. Det samme kan foreløpig ikke sies om Asker og Centrum; det har kort og godt sett litt vinglete og lite stabilt ut. Denne serien har såvidt kommet i gang, og det vil være forbannet løgn å mene at Gimle er på retur, at Kongsberg kommer til å slite eller at Fyllingen enda en gang kommer til å snuble. Det er alltid moro med importer som mener de skal gjøre det bra i ligaen uten å ha sett et eneste av de andre lagene. Om noe skal få dette til å funke, så er det Jarl Jespersen som er helt der oppe på Inge Kristiansen-nivå når det gjelder å bygge et lag. TROMSØ STORMI forrige uke var jeg der igjen – jeg besøkte Tromsø for tredje gang etter at min tid som Storm-trener var over. Jeg blir visst aldri helt ferdig med byen med de fine menneskene og den elendige hallen. (SPORT TV<) Asker Aliens Fyllingen på nett 23 september 23. sep. 2023 — Asker Aliens – Oppsal Panthers 74-61 Gimle – Fyllingen 69-67 Centrum Tigers – Bærum 55-87 Med tap hadde Asker vært tre seire bak Oppsal, i ... [[LIVESTREAM TV@@@]] Fyllingen mot Oppsal Tigers 1 for 2 timer siden — [LIVESTREAM TV@@@]] Fyllingen mot Oppsal Tigers 1 på tv 7 oktober 2023 23. sep. 2023 — Asker Aliens – Oppsal Panthers 74-61 Gimle ... «Topp fire» mener Mathias om Bærum denne sesongen. Og det er faktisk liten grunn til å mene at han tar for hardt i. Den viktigste grunnen er sannsynligvis at tenåringene ikke bare er talentfulle, men snarere at de er fryktløse og sultne. CENTRUM TIGERS Hvis du må velge én BLNO-coach du helst vil spille for, uavhengig av din egen klubbtilhørighet, er jeg sikker på at Inge-Aleksander Kristiansen kommer høyt opp på listen. [SE PÅ TV!] Oppsal Tigers 1 mot Tromsø Storm på nett 23/09 Mange var usikre på hva de fikk av panterne fra Oppsal, og etter en blytung start på sesongen (56-97 for Frøya og 50–93 for Fyllingen i ...Orekit · For 2 uker siden pauliord At Gimle og Fyllingen er to av disse tre lagene er det neppe mange som hadde ventet. Tromsø-seier mot Oppsal blir av mange regnet som en selvfølge. Da jeg var ... Det hører med til sjeldenhetene at bare to lag er ubeseiret etter to serierunder, og det er i hvert fall overraskende at bare tre lag står uten seire. At Gimle og Fyllingen er to av disse tre lagene er det neppe mange som hadde ventet. Det er ikke noe sjokk at Ammerud har lagt seg godt til rette på tabellkjellergulvet. På Apalløkka har de en nøktern og realistisk tilnærming til eliteseriespill med et helt nytt lag og en helt ny satsing. – Kanskje ender vi sist, men i så fall skal vi videre fra en kvalifisering. Så vil det være løgn å påstå at Gimle og Fyllingen har levert en sjokkerende dårlig sesongstart. Til det har manglene vært for mange: Fyllingen uten tre startere, Gimle uten Mikkel Kolstad og Espen Fjærestad. (GRATIS@) Fyllingen mot Oppsal Tigers 1 på tv 7 oktober 2023 for 2 timer siden — (GRATIS@) Fyllingen mot Oppsal Tigers 1 på tv 7 oktober 2023 lørdag · Tromsø Storm – Oppsal Basket · Fyllingen – Asker Aliens · Centrum ... Fyllingen Basketballklubb – Fyllingen Centrum (93) – Fyllingen (68) Kampresultat 1 2 3 4 Centrum Tigers 93 25 24 20 24 Fyllingen 68 9 22 17 20 Poengplukkere: Centrum fikk gjøre som de ville med et ... v. ) har hatt flere gutter enn jenter på NTG, mens Ola Gravem Knutsen nå jobber med yngre spillere i EB85. Oda Marie Austheim sørget for kontinuiteten på Tromsøs damelag inntil de måtte trekke seg fra BLNO. (Foto: Marianne Maja Stenerud) Sofia Koch (t. ) er stadig ung, men har allerede erfaring fra BLNO og landslag. NyheterNominer årets klubb, dommer og trenerpriser 2022 Publisert 15. august 2023 NBBF ønsker innspill fra miljøet til aktuelle kandidater og klubber til årets klubbpriser, trenerpriser og dommerpriser. Årets vekstpris og jentepris blir tildelt ut fra samordnet rapportering, mens de resterende klubbprisene blir tildelt av en jury. Hvert år opprettes det en representativ jury, bestående av representanter fra klubbene. Årets nettpris har tidligere kun vært for klubber i nasjonal serie, men inkluderer nå alle klubbene tilknytte Norges Basketballforbund. Nytt i år er prisene; Årets Dommertalent, Årets Dommerentusiast, Årets Trenertalent. Oppsal Basket: Hjem for 5 timer siden — Unik mulighet til å forbedre teknikk, lære og ha det gøy! Campen ledes av Oppsal Basket's BLNO-spillere og trenere, og er åpen for alle. Og som garantister for kontinuitet og kvalitet Mikke Aarnes og Brage Sørensen. 28 tap i forrige sesong er glemt, og ny historie skal skrives. Juan Ferrales i Kongsberg sa det ganske presist: – Ligaen er inne i et overgangssesong på mange måter, der flere klubber satser litt annerledes og med Bærum som importfritt lag. Det er fritt frem for de fleste, og det er vanskelig å få øye på opplagte prügelknaber. OPPSAL BASKET Det skulle bli omtrent som Flytogets stopp på Oslo S: «Kort opphold! » Oppsal skulle til nød få være med blant de store gutta en sesong, men ville åpenbart ta turen ned igjen ganske snart. Men nei, Jarl Jespersen og en fin Oppsal-gjeng ville det helt annerledes. Mange hadde nok glemt og avskrevet Thomas Ble, men det var ikke mye rust å spore der. Nye og gamle sponsorer, ny giv og fullt trøkk. Det begynner å bli noen år siden dette bildet ble tatt. Filip Øverli kommer fra USA til Trondheim, og blir en svært nyttig tilvekst for Jets. Så skulle man tro at det ville bli et problem når de beste spillerne fra Sandvikas 01-årgang forsvinner samlet, men Nidaros har fått påfyll. Ny coach, og nye spillere i blant andre Christian Tøfte, Emil Grosse og Filip Øverli. Unggutter som Nataniel Nikolic, Isac Angelsen og Etienne Aspevik gjorde sakene sine overraskende bra. En smule forvirring i Gimle-forsvaret. Thomas Ble var en trussel for de fleste i fjor. (Foto: Marianne Stenerud) Nataniel Nikolic og Jarl Jespersen flytter ikke på seg med det første! (Foto: Marianne Stenerud) En titt på spillerstallen ved inngangen til 23/24 ser i mine øyne nokså tynn ut. En brukbar starting, men ikke mange dubletter i ulike posisjoner. Isaiah Alonzo er enda en av disse importene som har gode skussmål og som sier de riktige tingene: – Jeg liker meg her, det er et fint land og alle er superhyggelige og behandler meg som om jeg skulle være i familien. Jeg tror også vi kan gjøre det bra i ligaen. Tromsø-seier mot Oppsal blir av mange regnet som en selvfølge. Da jeg var på en Tromsø-trening i forrige uke spøkte vi med «to Oppsal-seire i seriestarten hadde vært noe, haha». Bare tanken gjorde at vi lo litt. Oppsal x 2!?! Særlig! Så snakket jeg med Jarl Jespersen før de satte seg på flyet til Tromsø lørdag, men etter at jeg hadde tippet dem nord og ned, bokstavelig talt. Ulriken synes å være sterke nok til å leke seg til gjennom 20 kamper i grunnserien pluss sluttspillet. Rett som det er trenger jeg hjelp for å forstå jenter, og i denne sammenhengen handler det om basketball generelt og BLNO spesielt. Jeg vil gjerne skjønne hvorfor ikke flere jenter begynner med basketball, hvorfor ikke flere jenter står løpet lenger. Mitt «ekspertpanel» har bestått av Henning Bergh, Ola Gravem Knutsen, Julie Renee McCarthy, Tina Stenerud-Moen, Oda Marie Austheim og Sofia Koch. Henning Bergh (t. [SE PÅ NETTET###] Oppsal Tigers 1 mot Tromsø Storm på 23. sep. 2023 — [SE PÅ NETTET###] Oppsal Tigers 1 mot Tromsø Storm på live 23 september 2023 Live Score - Sofascore WebU16 NM 2022 Sørsia mot Tromsø ...

About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...

Members

• Ý Như
    Ý Như
  • Siddhi Sharma
    Siddhi Sharma
  • Riya Patel
    Riya Patel
  • Harshita Vaidya
    Harshita Vaidya
  • Elia Leo
bottom of page