top of page

Field Rows Group

Public·85 members

(SE DIREKTE!!) Kongsberg Penguins Asker Aliens på nett 07.10.2023

for 2 timer siden — 6. jan. 2003 — Rodney Hawthorne og Kongsberg Penguins ble for puslete under kurven mot Asker Aliens. [[se på nettet!

- "Jeg har lært meg at det er smartest å holde det man mener inni seg. Det er ikke nødvendig å skrike det ut på banen. Jeg tjener ikke noe på det likevel", smiler han. Han legger heller ikke skjul på at trener Baard Stoller har påpekt akkurat det med munnbruk overfor spillerne. Mathias Eckhoff (ublid) om aktørenes kvaliteter: - "Kampen preges av de mange feilene vi får. Jeg vil egentlig ikke uttale meg om dommerne, men deres avgjørelser preger i hvert fall kampen", sier Verket-trener Mathias Eckhoff, uten å legge skjul på at han mener at dommerne i hvert fall ikke var de beste av aktørene i Rykkinnhallen. Budstikka 06. 03 Christer Stjärnborg (ublid) om skyld: Storm trener Crister Stjärnborg var alt annet enn blid på dommer Åsmund Hiis Hauge da han dømte teknisk feil i 3. Men Blomgren klaget heller ikke over det. - "Det var vi som tapte kampen, ikke dommerne", uttalte han. Drammens Tidende 08. 02 Web Redaktør (ørn) om internasjonal dømming: "Guttene spilte hardt i forsvar og fulgte linjen til dommerne. Coach Ty mener dette er de beste dommerne han har hatt denne sesongen, begge lagene fikk spille hardt og vi fikk se basketball på høyt nivå". Ulriken Eagles 05. 02 Krister Blomgren (sjefspingvin) om internasjonal dømming: Som i de andre europacupkampene Penguins har vært gjennom, så var det også her en helt annen tolkning av reglene. - "Dommerne, som var fra Nederland og Russland, tillot mye mer enn vi er vant til i den norske ligaen. Våre små spillere sliter litt ekstra når vi møter store spillere, som tilfelle er hos Honka", sier Blomgren. Laagendalsposten 05. 02 Morten Martinsen (assistentpingvin) om internasjonal dømming: Dommerduoen Frank Sanden og Lars Ryde var ikke de mest populære på parketten. – "Det ble mye blåsing", mente Morten Martinsen. Men når Brunæs blåser av en dunk fra Bøhler for skrittfeil, som ingen andre så, etter et strålende forspill av Rogers og Vidacic, kan ingen undres på at det blir pipekonsert. Om avgjørelsen er rett eller gal, spiller ingen rolle. Da har hjemmepublikummet rett til å pipe". HBBKs web 09. 02 Robert Holm (viking) om dommeravgjørelser: - "Laget fikk nok en spillemessig nedtur etter fredagens kamp. Vi slet med å få flyt, og hadde dessuten en mengde merkelige dommeravgjørelser mot oss", sier Robert Holm. Harstad Tidende 09. 02 Krister Blomgren (skuffet) om mange fouls: At Rodney Hawthorne (bildet), Bjørn Sjølund og Hans-Thyge Solheim Hansen alle måtte ut med fem personlige feil i 4. periode, var heller ingen fordel i kampens hete. Heldigvis vant vi", sier en lettet Cole, som fryktet at han hadde ødelagt for laget. Harstad Tidende 31. 10. 02 Kjetil Høvde (Web-viking) om å kaste ball: - "Hjemmepublikummet vil kanskje aldri være fornøyd med dommerne når tingene ikke går hjemmelagets vei. Vi synes nok mange avgjørelser var merkelige, men vi innrømmer at vi ikke er helt objektiv. Derimot kan vi ikke forstå¨at det var nødvendig å gi teknisk feil mot Jeff Rogers i sluttminuttene. Sitater 2002/03Warning: Attempt to read property "image_intro" on null in /customers/8/3/c/basketballdommer. com/httpd. www/plugins/system/helixultimate/overrides/layouts/joomla/content/full_image. php on line 118 Erling Johansen (sjefsviking) om å reise seg: - "De tapte knepent sist på bortebane, på grunn av en dommertabbe som dommeren selv har innrømmet. På hjemmebane sist hadde vi en helsvart dag. Derfor tror jeg guttene vil reise seg i dag mot Asker". Harstad Tidende 03. Det er skuffende at to så rutinerte dommere kan dømme så dårlig", sier Stoller som også understreker at han synes Harstad var gode. Budstikka 21. 02 Frode Loftesnes (urymisk) om blåsing: - "Vi manglet rytme. Og når vi mangler rytme, bommer vi på de fleste av skuddene våre. Det hjelper så lite at vi gjør en ganske god kamp i forsvar", sier Loftesnes som synes dommerne blåste for alt og ingenting. [[Se på nettet#]] Asker Aliens mot Fyllingen på tv 2022 23.09 (se på tv===) Kongsberg Penguins mot Ammerud på tv 26/ 26. jan. 2023 — årets lag: Ammerud Asker Aliens Bærum Basket Centrum Tigers Frøya ...Orekit · For 2 uker siden 02 Kjetil Høvde (Web-viking) om å være i sentrum: - "Dommerne klarte seg godt. De hadde god kontroll over kampen, og verken spillerne, laglederne eller publikum hadde noen grunn til å klage. Dommerne skal ikke selv i være i begivenhetenes sentrum, det skal de overlate til spillerne. Korshavn og Holter maktet dette på en god måte". HBBKs web 06. 09. 02 Ethan Cole (lettet) om å bli utvist: - "Det var fryktelig dumt av meg å bli utvist. Jeg ble frustrert og sa ting til dommeren som jeg normalt ikke sier. [PÅ NETT!] Kongsberg Penguins mot Asker Aliens på tv 07.10.2 for 2 timer siden — for 1 time siden — [LIVE SPORT**] Kongsberg Penguins mot Bærum på tv 26 Som Asker Aliens, Ulriken Eagles, Oslo Kings, Harstad Vikings, ... Det har vi vært dårlige på tidligere, men vi klarte det likevel. Dette var veldig positivt", mener Eckhoff. Budstikka 25. 02 Baard Stoller (ironisk) om forskjellsbehandling: - "Quentin trivdes bra og ville bli, men han fikk ikke utnyttet potensialet sitt i Norge. Han er stor og tung, og ofte fikk han merke det norske sosialdemokratiet av dommerne som jeg mener ga ham mindre rom enn de andre spillerne", sier Asker Aliens-trener Baard Stoller. Budstikka 22. 02 Baard Stoller (sur) om rutine: - "Vi kom dessverre veldig bakpå i starten. 1. periode var veldig dårlig av oss. Jeg synes dommerne bidro sterkt til det negative hos oss. Basketball skulle bli den nye folkesporten i Norge. I år 8. mars 2018 — nettet. På Under den første kampen i sluttspillfinalen mellom Asker Aliens og Kongsberg Penguins i 2002, fulgte 26.000 seere sendingen. 03 Jeff Rogers (munnrapp) om skyld: - "Jeg legger ikke skylda på dommerne for at vi tapte, men ved et par-tre anledninger i kampen blåste dommerne slik av vi ble skadelidende. Spesielt synd at slikt skjer i sluttminuttet", kommenterer Jeff Rogers. Harstad Tidende 13. 03 Baard Stoller (predikant) om fortrinnsrett: For Stoller sier at det ikke er spillerne som skal prate med dommerne hvis de mener at noe er galt. Det er nemlig en oppgave som Baard Stoller har fortrinnsrett på. - "Det er jeg som skal predikere til dommerne. Men også jeg har begynt å ta det mer rolig med tiden. Eliteserien i basketball for menn Kongsberg Penguins 128-106; Færrest poeng samlet i én kamp: 122 12. januar 2005 Bærums Verk Jets vs. Asker Aliens 62-60; Flest poeng totalt i én periode: 75 7 ... [STRØM>>>>] Kongsberg Penguins Asker Aliens på nett 7 for 2 timer siden — Asker Aliens. Lokatölur urðu 72:66 en Penguins lék á heimavelli og nú dugar Asker að vinna þriðja leikinn. Warren Peebles var með 18 stig

About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...

Members

• Ý Như
    Ý Như
  • Siddhi Sharma
    Siddhi Sharma
  • Riya Patel
    Riya Patel
  • Harshita Vaidya
    Harshita Vaidya
  • Elia Leo
bottom of page